Sista natten med gänget

Riktigt så dramatiskt är det kanske inte. Men nu har jag sovit sista natten i min sommarlägenhet här i Eskilstuna. Ska snart börja packa in det sista i bilen och säga hejdå till boendet. Tack o lov är det dock inte riktigt dags att säga hejdå till mina djur. En vecka kvar. Fast när jag skriver det så så får jag nästan ont i hjärtat. Vart tog sommaren vägen egentligen? Även om det kommer bli väldigt skönt att vara färdig med obsandet så vill jag verkligen inte alls lämna. Har trivts så väldigt bra och det har verkligen varit en supersommar, trots total avsaknad av liv. ;)

Tack o lov ska en klasskamrat vara här under hösten, så jag har tänkt att jag assisterar henne lite ibland helt enkelt... Och passar på att säga hej till mina fina djur. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback