98% Chimpanzee!

Åh! Allt mitt opepp är åtminstone för stunden bortblåst! För idag damp det ner en väldigt fin grej i min brevlåda må ni tro. Beställde den förra helgen från Spreadshirt och den blev precis så fin som jag hoppats. Jag såg idén nångång när jag googlade efter något annat och har sen dess velat ha en. Nu fanns det inga fina att hitta på nätet så jag gjorde mig en egen helt enkelt.

Snacka om att jag blir sugen på att åka till någon lagom bibelbältig delstat i USA och bara gå runt o provocera republikaner! ;)


Kommentarer
Postat av: Sara - En Talanglös Dressyrryttares Betraktelser

Hahahaha, den är ju helt underbar! Jag vill också ha en, så kan vi åka på road trip! :-D



Sv: Ja, ridvägarna är heeeelt fantastiska. Du är varmt välkommen att ta en tur på Battisen senare i vår! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback