Göteborgssaknad

Den här helgen är den bästa helgen hemma i Göteborg. Det är Göteborg Horse Show och allt är bara underbart och bäst. Så länge jag kan minnas så har jag alltid gått på tävlingarna och mässan. Fram till och med 2009 då förstås, för efter det har det bara gått åt skogarna. :P

2010- Resa till Kenya. Helt ok anledning att missa!
2011- Bodde i USA. Också helt ok anledning att missa.

Men i år!
Jag kikade på våra scheman och fick inte ihop det tillräckligt bra för att åka hem i helgen. Nästa helg skulle bli marginellt bättre. Så så fick det bli och inga biljetter skaffades. Nu inser man att denna helgen nog passat bättre än nästa och att jag sen har en extra vecka ledigt som hade funkat bättre med att åka den här veckan. Men nu är det lite sent att ro i land det hela. Crap.

Det jag saknar mest är hur det luktar inne på Scandinavium när det är horse show. Popcorn, lite häst, underlaget, och allt nyshoppat på mässan. Åh. Ni som har varit där vet precis vad jag menar!

Tur att
Sara lovat att insupa lite av den känslan åt mig!

En bra anledning till att inte vara på Göteborg Horse Show...


Också en bra anledning att inte vara på Göteborg Horse Show...



Inte en bra anledning att missa bästa Göteborgshelgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback