Pepp vs tomrum

Åhå åhå. Så satt man hemma i soffan igen efter fyra ganska lagomt intensiva veckor ute på Kolmården. Nu ska vi inte tillbaka dit förrän till påsk och jag blir nästan sugen på att ta till mig Mats sista ord till oss... Att om någon vill göra exjobb hos dem så är det inte försent att ändra sig! :P Men nej, jag vill göra mitt exjobb, och även om jag inte tror att Mats skulle ha något emot den idén så tror jag att det skulle kunna bli lite surt mot nuvarande handledare... :P

Jag är skitpepp efter den här kursen, samtidigt som det kommer bli så jävla tomt att inte vara där ute och pyssla med det som är roligt i livet. Speciellt efter det här avslutet. Vargar, chill, film, lite dricka, kul redovisning, lejonungar.... Bilder kommer på det för WOW säger jag bara! :D (eller ja, inga bilder från chill, film, drickande eller redovisning såklart...)

Så nu gäller det att behålla peppen och dissa tomrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback