Spännande spännande!

Vi är ju inne på den absoluta slutspurten på den här kursen nu, och har fått lite goda nyheter. Om allt går som planerat kommer jag träffa ett par sjukt balla djur innan veckan är över. Hoppas hoppas hoppas! Sen hoppas vi även att vi hinner med en sväng ner till elefanterna. Saknar att hänga med dom, just nu är det dock tydligen lite uppror där nere. Om det beror på att Bua faktiskt är dräktig eller något helt annat är det ingen som vet. Dräktigheten borde de dock få svar på inom några dagar. Woohoo! Idag svarades det inte längre "ca två veckor" på frågan om när de vet om hon är dräktig eller inte... Spännande det med. :)

Som vanligt känner jag mig lite nära ett lite för lågt humör när jag börjar nå slutet av något som varit väldigt roligt. Jag är inte alls ledsen över att slippa leva där ute på Kolmården, som jag tidigare nämnt, men mycket kommer jag sakna som tusan. Bland annat bara själva kursen. Det här med universitetslokaler och långa tråkiga korridorer osv... Njä. Det här är ju så mycket bättre!

Hoppas hoppas...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback