En klasskamrat på morgonpasset!

Blev i torsdags tillfrågad om jag kunde vara med på fredagens morgonpasset i P3, jag kunde dock inte så frågan skickades vidare till en annan tjej från min Skaraklass. Frågan kom för att en tredje klasskamrat känner en av de som kör morgonpasset nu. Först fick jag lite ångest över att inte kunna vara med, och visst hade det vart skoj! Men nu när jag fick tummen ur och lyssnade är jag rätt nöjd ändå- fick världens scenskräck av att höra Lovisa! ;)
 
Det hela handlade om vilka djur man kan ha som ledsagardjur och de ville ha en djurexpert att prata med. :)

Här är länken om ni vill lyssna, fredagen den 13e juli, inslaget börjar ca 34 min in på programmet.
http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=2024

Lovisa som fick vara expertkommentator är min hundguru och jag tänkte passa på att tipsa om henne för de som läser här. Hon jobbar som hundtränare och rätt ofta vill jag skaffa hund enbart för att få träna med henne! :) Hon är helt fantastisk och hennes hundar likaså. Om ni är nyfikna på vad hon gör, eller letar hundtränare så kan ni alltid kika på hennes hemsida. :) Det finns en blogg, info om henne och hennes fina hundar och såklart även info om hennes företag.
http://4fota.se/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback