Semester!?

Nu har jag äntligen tagit några dagars välbehövd semester. :) Min mor och hennes bästa väninna från USA kom upp till E-tuna i tisdags kväll för att få hälsa på i parken och se hur jag har det osv. På kvällen gick vi o åt på en supergod liten restaurang och sen igår fick de sightseea lite i staden före lunch så att jag kunde få till en halvdag med obsande innan jag hämtade dem och visade dem Parken.

Nästan helt ruskigt vad mycket folk det var i Parken igår men lagom till att vi kom dit så hade det tack o lov lugnat sig lite. Vi fick se det mesta och hade en rätt så lyckad rundtur om jag får säga det själv. Jag misstänker att alla som läser min blogg är vänner till mig och har mig på fejjan, så ni har nog redan sett bilderna. ;)

Det är roligt hur mycket jag saknar mina små djur redan och jag förstår inte riktigt hur jag ska överleva när jag obsat klart och inte hänger där hela dagarna längre? Jag har visserligen tänkt se till att assistera en klasskamrat med hennes försök, men ändå! Man fäster sig ju så stenhårt!

Dessutom hände några saker igår som jag inte orkar skriva om (inget konstigt eller hemskt) som fick mig att känna att åtminstone min ena aphona har accepterat mig fullt ut nu. Åh. Mitt hjärta dog lite och jag hoppas jag tolkade henne rätt! Min fina fina fina Kapi! :)


Drillmys. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback