En fruktansvärd tragedi

Det som idag hände på Kolmården är en ofattbar och fruktansvärd tragedi. Och det på fler plan än att en helt fantastisk och underbar tjej mist sitt liv. Hur förstår man en sånhär grej? För bara några månader sedan tog denna tjej med mig och min klass in i samma varghägn och det var en av de absolut häftigaste upplevelserna i mitt liv. Hon älskade sina vargar och jag kan inte förstå hur detta kan ha hänt.

Det spekuleras så mycket och det var riktigt jobbigt att ta sig igenom Aftonbladets alla inlägg om det hela. Men jag kände att jag vill vara förberedd imorgon om besökare skulle undra och fråga saker om det hela. Vissa spekulationer var så konstiga att ja. Jag vet inte.

Det är så fruktansvärt sorgligt och min själ värker för alla som är inblandade eller påverkade av detta. Det finns verkligen inga ord för hur hemskt det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback