En vecka utan ord...

Det har varit en väldigt tung vecka den här veckan. Exjobbandet lättar allt tack o lov. Tänk vad bra djur är för själen! Men det har verkligen funnits en mörk slöja över det hela och det har gått en del energi till att försöka finnas där för de som behövt. Tänk så många liv en person kan påverka.
 
Gårdagen bjöd på en mycket mysig midsommar, som var precis så trevlig som att jag kunnat önska. Jag och 4 andra tjejer från parken och en till åkte iväg till en mycket fin plats vid Mälaren och grillade, snackade skit och hade det allmänt trevligt. Jag tänkte att åh vad skönt att få lägga den här veckan bakom sig ändå och att jag nog bearbetat hemskheterna nu. Men så jag som alltid drömmer mycket, intensivt och ibland ganska hemskt drömde bland det hemskaste jag gjort på ett tag. Jag vet inte var det var, men jag gjorde mitt exjobb på den parken drömmen var på. Jag stod vid ett tigerhägn och det var ganska mycket folk runtomkring. Plötsligt märker jag att det är en flicka inne i hägnet, ca 10-12 år gammal. Det tar en sekund innan någon registrerar vad som händer, men i samma ögonblick är det för sent. När jag (i drömmen) förstår vad jag ser, ser samtidigt tjejen tigern, och tigern tjejen. Sen hinner ingen reagera mer innan tigern tagit tjejen.
 
Fyfan vilken dröm.
Tack mitt undermedvetna för det väldigt subtila sättet att jag inte alls bearbetat någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback