Typiskt!

Jag hade ju i princip bestämt mig för att flytta hem igen efter sommaren när jag är klar i Eskilstuna eftersom det inte fanns någon mening med att tvinga kvar mig där i Linkan längre då, inte förrän till våren då det är lite träffar på vår sista kurs som mest går ut på att göra klart exjobbet med allt som hör där till (posters osv).

Jag hade ju inte 100% bestämt mig, men var ganska säker. Men sen dess så har jag trivts så väldigt bra där borta. Jag har inte alls känt att jag måste därifrån till varje pris och har faktiskt velat stanna lite längre när jag planerat att åka hem hit till Alingsås. Så himla typiskt för nu vet jag inte hur jag ska göra längre! :D

Sitta här hemma kanske inte är så kul heller, eftersom mina vänner på den här sidan jobbar o har sig kommer det ändå inte bli så mycket tid till att träffas under veckorna och hur lätt kommer det vara med skrivmotivationen när jag inte har klasskamrater och skolan att sätta mig i och skriva?

Nä det blir till att fundera vidare helt klart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback