Ridturer och fotoböcker!

I fredags fick jag göra fler saker som var bra för själen (och med fler menar jag alltså att det var bra för själen att få umgås med lite lemurer). Efter att ha besökt bokmässan (för första gången i mitt liv) och lyssnat på Mattias Klum inte bara en, utan två gånger, åkte jag ut till Härryda. Jag fick sitta upp på världens bästa gamle fjörd och ta en lugn barbacka tur i höstkvällen. Underbart!


Sen fick jag nys om att Fuji hade halva priset på sina fotoböcker nu, så jag har faktiskt lyckats få ihop en bok med bilder från Kenya. Sisådär 2½ år senare. Det gäller att inte förhasta sig helt enkelt. ;) Ska bli spännande att se hur den blir. Tog en dyr variant, så även med halva priset är det lite pengar, men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback