Dagar i bilder...

Ja ni som inte orkade läsa förra inlägget kan kika på lite bilder istället! ;) Tyvärr har jag inte orkat lägga in bilderna från Kolis än, och bilderna på tamarinerna kan jag inte visa. Så ja, ni får klara er med annat!
 
Lyxmiddag i Nyköping! Förbaskat god lasagne med bland annat getost i. Och hemkokad saft! Slurp!
 
 
Mattias Klum bjuder på sig själv på scen, här imiterandes ett lejon (faktiskt lejonet på bilden han visar, fast någon minut och många meter nämrare senare).  
 
Inspiration från Mattias Klum.
Fantastiskt fina flugsvampar! Men såklart rörde vi dem inte, jag och pappsen, när vi var ute på svampletning i skogen... ;) 


 Utan vi plockade trattisar istället! Såååå gott! Och jag håller som bäst på att testa på det här med att torka svamp! Och har förvällt en del som ligger i frysen också. Käckt!


 Fick mms från en klasskamrat, våra info"posters" sitter uppe i biologkorridoren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback