Ensam i ghettot!

Här sitter jag i en stooooor lägenhet i ett av Eskilstunas mer ghettoliknande delar. ;) Jag har fått låna ett rum hos en klasskamrat som precis flyttat hit för att jobba med sitt projekt, vilket gjorde min vecka aningens lättare. Konstigt att bo på ännu ett ställe men det känns helt ok ändå trots att jag inte är direkt van vid ghettomiljöer. ;)

Fast med tanke på att det är närmare där jag bodde hela sommaren som alla skjutningar var så är jag säkert tryggare här. ;)

4 dagar kvar, sen är jag färdig med all min datainsamling. Hur sjukt är inte det? 4 dagar!!! Det är ju ingenting. Vart tog sommaren vägen? Hur ska jag överleva utan mina djur?

Tack o lov får jag hjälpa min klasskamrat med sitt projekt. Hon drar igång den 17e med pilotstudie, planen är att jag kommer upp då och hjälper henne, om inte annat så har jag ju lite koll på vilka folk är och kan få in henne i gänget. ;) Eller nåt... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback